کاردانی امور اداری
کاردانی اموراداری
امور اداری از بخشهای مهم در یک سازمان محسوب میشود و مانند یک پل ارتباطی بین تمام واحدهای سازمان است و از فعالترین بخشها به شمار میآید و در حقیقت هسته مرکزی سازمان است. امور اداری با کلیه واحدهای سازمان در ارتباط است و این ارتباط نیاز به نیروی انسانی متخصص، با تجربه و کارآمد دارد.
این رشته دربرگیرنده طبقات مشاغلی است که متصدیان آنها تحت نظارت مقام مافوق در بررسیهای مربوط به بهبود مدیریت کارشناسان امور اداری را طبق روشهای تعیین شده، کمک میکنند.
قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای فارغ التحصیلان:
- شناخت وظایف و تشکیلات سازمان ها
- شناخت رده های اجرایی و اداری
- بودجه ریزی
- شناخت قراردادهای اداری
- انجام عملیات اداری
- انجام مکاتبات اداری
- رعایت و اجرای قوانین و مقررات اداری